About Me

My photo
HIDUP tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap HIDUP.

Saturday, February 5, 2011

ish3...cpt btol masa berlalu...
pejam celik2 dh lbih 1mgu aku duk umah...
oushh betapa gembiranya duk kat umah bersama2 keluarga tercinta tp lagi gembira lau "ma" pn turut sama...
spnjg duk umah nih aku penat duk pi jln2 n jg anak sdara aku jea...
ouhh!!!!!! budak2 skrg ni br umur 1thn+++ tp dh pndai nk main lapy, fon n mcm2
pening dibuatnya,, tp seriously jln ngan bdak2 mmg leceh cz aku x leh nk tgk bnda yg aku nk tgk n nk bli cz asyik dk melyn diowg jea...
tp spnjg duk pi jln2 ni...kepala otak aku ni asyik duk pikiq nk buat bisness apa ek??? so that aku cpt kaya..huak22
tau x apa aku plan nk jual kt mktb???
  1. tupperware
  2. top up (nk up ckit modal)
  3. keropok (hrga keropok dh mhal laa)
  4. baju t-shirt
  5. tmpahan name tag
  6. dll...
tp 1 prkara yg aku amat kesal ms cuti ni adalah aku x dpt bli 1 pn bnda yg aku idamkan cz ada mslah tertentu yg mmg x dpt dielakkan...
p/s: mslah yg dpt cz terlampau prcya kt owg lain..buat si dia...semoga brbhagia atas kesegsaraan aku...hik3...sory 4 those yg terasa,,,,,


No comments:

Post a Comment